2012-03-23

Dančiasnapiai

Didieji dančiasnapiai. Neseniai apie juos skaičiau įdomų straipsnį Žurnale apie gamtą (2011m. 6 nr.). Sužinojau daug įdomybių, pavyzdžiui tai, kad jie nesuka lizdo, o peri savo jauniklius drevėse arba dideliuose inkiluose. Jų jaunikliai po dviejų dienų iš tų uoksų, kurie būna aukštai medžiuose iššoka ir patelė veda juos prie vandens. Mačiau tai viename filme ir atrodo tikrai įspūdingai (o kad pamatyti tai gamtoje, būtų gražu :) ). Be to mane sudomino faktas, kad dančiasnapių patelei kartais renka vaikų darželius - kelios dančiasnapės palieka vienai patelės savo mažylius ir tuo metu ilsisi.

Taigi nenuostabu, kad eidama šiandien prie upės svajojau pamatyti būtent šiuos paukščius. Vaikščiojant prie upės pamačiau skrendančią porelę, tačiau nespėjau pagauti jos į objektyvą ir net pažinti kas skrido. Bet netrukus teko pažinti dančiasnapius, nes jie nusileido prie upės netoli manęs. Būtumėt mane matę kaip bėgau į tą pusę, bijodama, kad tik nepabėgtų :) Nepabėgo, o pozavo man kokį pusvaladndį :) Pasidžiaukit : 

Pradžiai poilsis krante
O po to - op į vandenį
Plaukimas kartu
Žaliagalvis patinėlis
Koduotoji patelė
Posted by Picasa

2 komentarai:

  1. Labai gražu! Esu mačiusi Anykščiuose patelę su dideliu būreliu dančiasnapiukų - tai gal ten ir buvo tas "vaikų darželis" ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. O, labai įdomu :) Man dar neteko matyt jų su mažyliais, bet jau ateina vaikingas laikas, gal teks :)

    AtsakytiPanaikinti